marți, 6 august 2013

CE PROMITE PROVIDENT CLIENTILOR SAI

Iata ce promite Provident potentialilor sai clienti ce vor sa apeleze un imprumut nebancar


Toti clientii sunt foarte importanti pentru noi; de aceea, ne straduim sa va oferim cele mai bune produse. Acest document descrie serviciile pe care dumneavoastra, in calitate de client, le puteti astepta de la Provident.
•    Dorim sa fim intotdeauna politicosi si respectuosi cu dumneavoastra. In conformitate cu valorile noastre, vom fi responsabili, respectuosi si transparenti in relatia cu dvs.
•    Va vom oferi un serviciu rapid, convenabil si adaptat nevoilor dvs. Ne vom stradui sa raspundem tuturor solicitarilor de imprumut in decurs de 48 de ore.
•    Va vom tine la curent cu situatia imprumutului dvs. si va vom oferi informatii clare, usor de inteles. Daca ati ales imprumutul cu serviciul optional la domiciliu, veti primi de la agentul Provident o chitanta pentru fiecare rata achitata. Daca ati ales imprumutul fara serviciul la domiciliu, puteti suna la numarul de relatii cu clientii pentru a obtine informatii cu privire la situatia imprumutului dvs.
•    Va vom informa cu privire la toate produsele disponibile pentru dvs. si, dupa caz, va vom oferi posibilitatea de a beneficia de noi imprumuturi in functie de istoricul dvs. de plata si de capacitatea de a le restitui.
•    Daca ati ales imprumutul cu serviciul la domiciliu, veti fi vizitat saptamanal de catre un agent.
•    Vom evalua corespunzator posibilitatea dvs. de a plati imprumutul. Facem acest lucru intrucat nu este nici in interesul dvs., nici al nostru sa va imprumutam sume de bani pe care nu va permiteti sa le restituiti. Un agent Provident va va informa cand puteti beneficia de un nou imprumut si care este suma maxima pe care o puteti primi, dar decizia finala este responsabilitatea dvs.
•    Va vom trata cu intelegere in cazul in  apar schimbari neasteptate ale capacitatii dvs. de plata si vom incerca sa gasim impreuna cu dvs. o solutie in cazul in care intampinati dificultati reale in restituirea imprumutului.
•    Dorim sa stim daca serviciile pe care le oferim nu sunt intotdeauna pe masura asteptarilor dvs. Daca doriti sa ne trimiteti o sesizare sau o reclamatie, va rugam sa folositi datele de contact de pe verso. Toate sesizarile vor fi analizate corespunzator si vor primi un raspuns in cel mai scurt timp. Puteti sa apelati numarul de telefon de la departamentul de relatii cu clientii, sa ne trimiteti un e-mail, un fax sau o scrisoare prin posta. Daca ati ales imprumutul cu serviciul la domiciliu, puteti discuta si cu agentul Provident.